Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu www.outletovamoda.cz lze také vyměnit za jiné do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Což znamená, že v případě, že jste neodhadli velikost výrobku nebo se Vám nelíbí barva, je možné toto vyměnit za jiný výrobek z našeho e-shopu nebo vrátit a my Vám vrátíme peníze převodem na Váš účet..

Cenu poštovného hradí kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA.

Při výměně a vrácení zboží musí být splněny tyto podmínky:

Zboží musí být vráceno nejlépe v původním obalu – týká se zejména obuvi.

Nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje), zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček).

Nesmí chybět  číslo daňového dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány.

Z důvodu rychlejšího vyřízení výměny nebo vrácení zboží, vyplňte náš

Online formulář

Při zvolení online formuláře pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží, Vám rezervujeme požadované zboží předem a vy nebudete na vyřízení muset čekat déle než je nutné.

V případě, že nemáte možnost vyplnit Online formulář, zašlete nám v balíčku se zbožím informaci o tom, za jaké zboží (včetně specifikace velikosti a barvy) si přejete produkt vyměnit a které zboží vracíte. K tomu slouží Protokol na výměnu nebo vrácení zboží, který si můžete stáhnout z našich webových stránek zde.

V případě, že nebude požadované zboží skladem a nevyberete si jiné zboží, vrátíme Vám peníze převodem na účet, který uvedete v Online formuláří nebo v Protokolu na výměnu nebo vrácení zboží.

Cena dobírky bude hrazena zákazníkem ve výši poštovného, případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou.

Pokud zákazník vrací část uskutečněné zakázky a tímto dojde k porušení podmínek nároku některé slevy či bonusu (dopravné zdarma), budou takto získané výhody odečteny z ceny vráceného zboží. Pokud tedy například vrácením zboží dojde ke snížení limitu na dopravné zdarma, bude z hodnoty vráceného zboží odečteno dopravné.

Zboží k vrácení nebo na výměnu zasílejte na adresu

SOLEDO s.r.o.
Brněnská 3 -  areál Tylex
Letovice 679 61

V případě, že bylo zboží zakoupeno na některé z našich prodejen, můžete zboží na výměnu přinést na tuto prodejnu, kde odpovědný pracovník zboží přijme a předá v nejbližším možném termínu na výše uvedenou adresu firmy SOLEDO s.r.o.

V Brně dne 5.1.2020
Martin Ženata - jednatel společnosti